1.–3. 12. 2017

Specializační školení nových animátorů pro projekt Němčina nekouše

Místo konání: Plzeň
Typ akce: školení a další vzdělávání

1. - 3. 12. 2017 se v Plzni konalo specializační školení nových animátorů pro projekt Němčina nekouše. Česko-německým fondem budoucnosti bylo schváleno další (tentokráte již čtvrté) pokračování projektu a protože zájem škol o projekt stále stoupá, bylo nutno vyškolit nové jazykové animátory.

Patnáct nových jazykových animátorů bylo vyškoleno na jazykovou animaci specializující se na cílovou skupinu žáků 2. stupně základních škol a paralelních ročníků víceletých gymnázií. Budou se tak moci přiřadit ke stávajícím animátorům a realizovat jazykové animace v ČR a SRN. Svými jazykovými animacemi tak budou podporovat zájem o německý jazyk a kulturu na českých školách a zájem o český jazyk u našich sousedů.

Na školení byl představen projekt Němčina nekouše, jeho cíle a publikace s jazykovými aktivitami "Němčina nekouše". Animátoři představovaly sami sobě jednotlivé hry a diskutovali nad nimi. Dále si každý z účastníků připravil vlastní dvě aktivity vhodné pro cílovou skupinu projektu a představil je ostatním, následovala diskuze, zda jsou hry pro cílovou skupinu vhodné a když, tak pro kterou třídu konkrétně.

Poté se účastníci rozdělili do čtyř pracovních skupin (1. skupina 6. třída, 2. skupina 7. a 8. třída, 3. skupina 9.třída a 4. skupina střední školy) a měli za úkol vymyslet jednu animační jednotku pro svou konkrétní cílovou skupinu.

Následovalo sdělení teoretických informací ohledně administrace a vyúčtování projektu.

Výsledky a diskuze v rámci školení se velmi podařili a po tomto víkendu jsou jazykoví animátoři plně vybaveni veškerým know-how pro animování na základních školách.

Aktuality

Akce

Nepřehlédněte

Česko-německé dětské tábory a akce pro mládež v létě 2024

Buďte v obraze

Newsletter s aktualitami do vaší emailové schránky: 

Následující pole jsou skryta bežnému zobrazení a jejich vyplnění bude mít za následek zařazení Vašeho příspěvku mezi Spamy.

Sledujte nás: